joi, 18 februarie 2010

Motive

Poate ca te intrebi, tu, cel care citesti ce mi-o fi venit sa-mi fac blog. Mai ales daca ma cunosti, si stii cat de "anti-trend" is. Ce-i drept, aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu atunci cand un prieten mi-a propus asta. Si, dupa un oarecare interval de gandire - care insa nu a depasit doua zile - am zis: Gata, dom'le, hai s-o facem si sa vedem ce-o sa iasa.
Asa ca, acum sad in fata compului si ma chinui sa-mi storc o idee. Sa nu crezi c-o fi ceva simplu, feri Doamne! - ca de exemplu ca atunci cand iti storci vreun cos - ci prezinta multiple probleme, de la "nastere" si pana la ouarea respectivei idei. Urmeaza automat etapa de luat la dalta, pila si raspel si, in final, pieptanarea si cosmetizarea. In fine, cu un sut bine plasat este plasata pe orbita.
Si, cam atat pentru ziua de azi, ca n-am chef.
Auguri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu